Top latest Five دکتر Urban news

Wiki Article

یکی از معروف‌ترین مراسمی که در استان اصفهان برگزار می‌شود، آیین قالی‌شویان مشهد اردهال است که همه ساله در روستای خاوه اردهال برگزار می‌شود؛ یکی از آیین‌های سنتی و مذهبی ثبت‌شده در میراث فرهنگی ناملموس یونسکو که به‌عنوان تنها آیین مذهبی اسلامی، به تقویم شمسی (دومین جمعه مهرماه) است.

.. جزو صنایع‌ دستی اصفهان هستند که می‌توانید به‌عنوان سوغات تهیه کنید.

باغ پرندگان اصفهان هم یک پارک بسیار زیبا برای تماشای انواع پرندگان است و هم یک مجموعه حرفه‌ای که به نگهداری و تکثیر گونه‌های متفاوت پرندگان می‌پردازد. این باغ از چندین بخش تشکیل شده است.

پس از سکونت ارامنه در این محله، حکایت جدیدی در این مجله آغاز شد.

دیدنی‌ های اصفهان فقط به آثار تاریخی و فرهنگی خلاصه نمی‌شود و جاذبه‌های طبیعی زیادی نیز در این شهر وجود دارد که هرکدام ارزش دیدن دارند. با سرزدن به پارک جنگلی ناژوان می‌توانید هم‌زمان با یک تیر، چند نشان بزنید؛ چراکه این مجموعه شامل جاهای دیدنی متنوعی همچون باغ پرندگان، تله‌سیژ، باغ خزندگان، باغ موزه پروانه‌ها، شهربازی، آکواریوم ???? اصفهان، موزه صدف‌ها، ایستگاه‌های درشکه‌سواری، فضای سبز، محوطه دوچرخه‌سواری و... می‌شود.

باغ‌ گل‌ها علاوه بر داشتن طبیعتی چشم‌نواز، شربتخانه‌ای نیز در مزکز خود دارد که با دیدنش به یاد تمام بناهای قدیمی اصفهان می‌افتید.

نقشه جاهای دیدنی اصفهان در زیر آمده است. هر کدام از این دیدنی‌ها در اصفهان مشخص شده است.

انتقاد شدید کمپین ترامپ از فیلم «اپرنتیس» ساخته علی عباسی

اگر راهی سفر به اصفهان شدید، یکی از جسورانه‌ترین انتخاب‌ها این است که در هاستل رگ راگ یکی از معروف‌ترین هاستل‌های ایران بمانید!

ساعت بازدید: از شنبه تا سه‌شنبه،‌ ساعت ۹:۳۰ تا ۱۷ و روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۶.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه‌ای که به سپاه نزدیک بود و «معتمد نظام»

مقام آمریکایی: مذاکرات با عمان فضایی مفید را برای پرهیز از سوءتفاهم با ایران ایجاد می‌کند

For the northern stop of your courtyard is actually a tiled gateway resulting in the Qayṣariyyeh, or royal bazaar. The spaces concerning these structures are crammed by two-Tale properties with arched recesses, all of uniform style.

بسیاری از جاهای دیدنی اصفهان در نزدیکی این خیابان قرار گرفته‌اند.

Report this wiki page